mgr Izabela Dziedzic pedagog specjalny
|
Jestem pedagogiem specjalnym a także terapeutą osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W „Gabinet Kto tam?” wspieram dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, trudnościami w nauce szkolnej a także dzieci wymagające wsparcia w obrębie pracy ręki.
Pracuję również z rodzicami w trakcie konsultacji pedagogicznych oraz podczas WARSZTATÓW MAMY, gdzie dzielę się swoją wiedzą z zakresu wspierania prawidłowego rozwoju psycho-ruchowego dziecka.
Stale poszerzam swoją wiedzę, biorąc udział w szkoleniach, warsztatach i konferencjach.
Zarówno w pracy jak i w życiu bardzo blisko mi do pedagogiki Jespera Juula, Porozumienia bez przemocy (NVC) i bliskościowego, pełnego szacunku podejścia do drugiego człowieka. Głęboko wierzę w dziecięce i rodzicielskie kompetencje a także terapeutyczną moc relacji, „na której zawsze staram się pracować".
W „Gabinet Kto tam?” prowadzę:
- konsultacje pedagogiczne dla rodziców
- terapię dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- diagnozę i terapię ręki
- zajęcia ogólnorozwojowe
- zajęcia przygotowujące do nauki szkolnej
KWALIFIKACJE
Ukończyłam:
- Pedagogikę społeczno-opiekuńczą z pedagogiką szkolną na Uniwersytecie im. KEN w Krakowie
- Edukację i rehabilitację uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) na Uniwersytecie im. KEN w Krakowie
- Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD) - diagnoza, terapia, edukacja i wsparcie na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie
- Psychologię na Uczelni Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (w trakcie)
Kursy i warsztaty:
- Diagnoza funkcjonalna Profil Psychoedukacyjny PEP-R
- Program Rozwoju Komunikacji Makaton (I stopień)
- Kurs Polskiego Języka Migowego poziom A1
- Certyfikowany Kurs Biegłego Czytania Metodą Zaangażowania Emocjonalnego oraz Technik Naturalnego Uczenia (Akademia Nauki)
- Diagnoza i terapia zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży
- Metody pracy z dziećmi od 4 miesiąca do 4 roku życia
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza - terapia – masaż (PROCENTRUM)
- „Odpieluchowanie bez stresu” (Magdalena Komsta wymagajace.pl)
- "Jak budować u dziecka realne poczucie własnej wartości i wiarę w siebie" – warsztat prowadzony
w duchu pozytywnej dyscypliny
- "Mam dość - co zrobić kiedy zalewa mnie złość" - warsztat prowadzony przez Agnieszkę Stein
- "Dziecko w złości"
- "Rozwój sensoryczno-motoryczny dziecka w wieku przedszkolnym"
- Nakładka na narzędzie pisarskie (Acentrum)
- Doskonalenie koordynacji ruchowej jako ważny element usprawniania małej motoryki (Acentrum)
- CAPD – centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego
- Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (Centrum Metody Krakowskiej)
- Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania® (Centrum Metody Krakowskiej)
- Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i w szkole
- Rozwojowa pigułka – co warto wiedzieć o rozwoju społecznym i emocjonalnym dzieci w wieku 2-7? (Być Bliżej)
- Trening Umiejętności Społecznych -TUS (PCUD)
Doświadczenie:
- Podkarpackie Centrum Diagnozy i Leczenia Zaburzeń ze Spektrum Autyzmu
- Niepubliczne przedszkola w których wspieram dzieci z zaburzeniami rozwoju a także prowadzę terapię indywidualną
- Niepubliczna Placówka Oświatowa, w której prowadziłam kursy rozwoju intelektu i szybkiego czytania
a także warsztaty dla rodziców
- Niepubliczne przedszkole dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w Krakowie
|
mgr Anna Bednarczyk psycholog
|
Z wykształcenia jestem psychologiem, terapeutą osób z ASD oraz terapeutą Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
W naszej przestrzeni wspieram rozwój dzieci od pierwszych dni życia. Prowadzę̨ terapię dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego oraz badania przesiewowe w kierunku zaburzeń́ ze spektrum autyzmu. Zajmuję się̨ również̇ takimi trudnościami jak zaparcia nawykowe, moczenie oraz wybiorczość́ pokarmowa. Szczególnie bliski jest mi temat emocji u młodszych dzieci oraz zagadnienie wysokiej wrażliwości.
Zapisy na konsultacje do mnie: https://zarejestrowani.pl/w/xA6yRMmtdVsJHQkFj81CIA/
W „Gabinet Kto Tam?” prowadzę:
- terapie dzieci z ASD
- terapie dzieci i młodzieży
- konsultacje dla dzieci w wieku 0-3 lat
- konsultacje w sprawie zaparć nawykowych i moczenia
- konsultacje związane z tematem wybiórczości pokarmowej
KWALIFIKACJE
Ukończyłam:
- Psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie
- Podyplomowe Pedagogiczne Studia Kwalifikacyjne na UMCS w Lublinie,
- Wczesne Wspomaganie Rozwoju oraz Edukacja Dziecka i Ucznia z autyzmem i Zespołem Aspergera - Galicyjski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
- Psychoterapię Dzieci i Młodzieży w ujęciu poznawczo-behawioralnym - MENSANA Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Krakowie
- Wychowanie do życia w rodzinie - Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu
Kursy:
- Trening Umiejętności Społecznych (Fundacja Pomoc Autyzm)
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń́ ze spektrum autyzmu (Fundacja Synapsis)
- Wybiorczość́ pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym (Szkoła terapii karmienia - od pestki do ogryzka)
- Terapeuta Empathy Dolls
- Karty Oceny Zachowania i Emocji (KomKod)
- Zaparcia nawykowe i moczenie (Magdalena Komsta wymagające.pl)
- Metoda "Dam radę!" oraz Jestem z Ciebie dumny" (Kids Skills)
- Terapia w pedagogice Montessori (Centrum Uśmiechu Dziecka)
- Terapia mutyzmu selektywego w podejściu poznawczo-behawioralnym (Therapy Tools)
- Praca z rodzicami i dzieckiem w procesie rozstania" (Mental Path)
Doświadczenie zawodowe:
- Praca w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego
- Praca w przedszkolu dla dzieci z ASD
- Praca w szkole prywatnej
- Nauczyciel akademicki
|